Zápis dětí do mateřských škol - Plzeň
0. fáze - před začátkem vydávání žádostí
Počet vypsaných volných míst:1332Počet pracovišť mateřských škol:55

54. mateřská škola Plzeň, Staniční 72, příspěvková organizace

Adresa: 
Staniční 72
PSČ: 
312 00
Městský obvod:
Plzeň 4
Telefon: 
724176700
Ředitel: 
Bc. Lenka Šlechtová
Adresa poskytování vzdělání: 
Staniční 72

Informace školy

 

Přijímací řízení pro školní rok 2018/2019

Sběr všech přihlášek k předškolnímu vzdělávání pro školní rok 2018/2019:

Středa 02.05.2018   15.00 - 17.00 hodin – hospodářský pavilon mateřské školy

Čtvrtek 03.05.2017  8.00 - 10.00 hodin - hospodářský pavilon mateřské školy

Vydávání rozhodnutí o přijetí

čtvrtek 17.05. 2018   15.00 – 17.00 hodin – ředitelna mateřské školy

pátek  18.05.2018     10.00 – 12.00 hodin - ředitelna mateřské školy

 

Informace o mateřské škole.

Školka plná pohybu - provozní doba 6.30 - 17.30 hodin

Zápis do 54. mateřské školy, Staniční 72, se sportovním zaměřením   

Co nabízíme?

  • provozní dobu od 6.30 do 17.30hodin
  • 80 volných míst pro školní rok 2018/2019
  • mladý, dynamický, neopotřebovaný pedagogický kolektiv, i zkušení pedagogové
  • 40% vysokoškolsky vzdělaných pedagogických pracovníků (Bc., Mgr.)
  • logopedickou péči a péči speciálních pedagogů
  • celoročně 12 zájmových kroužků k výběru v MŠ ve spolupráci se Střediskem volného času Radovánek, Pallova ul.
  • estetickou výchovu kvalitní úrovně (výtvarná výchova, rukodělné činnosti)
  • výuku angličtiny pro pokročilé i pro začátečníky hravými formami
  • několikrát ročně pořádání sportovních her pro děti
  • několikrát za rok exkurze, výlety
  • zajímavě koncipované pobyty venku
  • zdravou výživu využitím moderních technologií se zachováním maximální nutriční hodnoty jídel
  • celoškolní Akademie pro děti, rodiče i veřejnost

   prezentaci 54.mateřské školy se sportovním zaměřením najdete na  www.sportovnimsplzen.cz

Mateřská škola vytváří podmínky pro každodenní pravidelné, soustavné a opakující se pohybové činnosti.

Zabezpečuje tak:

  • získávání a zdokonalování pohybových dovedností nelokomočních, lokomočních a manipulačních
  • posilování tělesné – svalové a aerobní – i psychické zdatnosti
  • rozvoj pozitivních hodnot ve vztahu k pohybovým aktivitám a zdravému životnímu stylu
  • posílení samostatnosti, schopnosti rozhodovat se

Denní režim a program činností je stanoven tak, aby respektoval:

  • individuální potřebu pohybu
  • individuální předpoklady a individuální úroveň v pohybových dovednostech i v úrovni zdatnosti
  • omezenou schopnost soustředit se a setrvávat ve statistických polohách
  • touhu po informacích, zkoušení a experimentování
  • umožňovat a provokovat oboustrannou komunikaci, diskusi a účast dětí při stanovování pravidel
  • schopnost samostatně přemýšlet a vyvozovat poznatky
  • podněcovat vytváření vztahů mezi dětmi při činnostech
  • ale vyžadovat přiměřenou odpovědnost dětí za své chování (při porušování pravidel)

Dítě bude mít každodenně k dispozici:

  • prostor a pomůcky ke spontánním pohybovým činnostem
  • částečně i zcela řízené pohybové činnosti, které podněcují ke zvládání nových dovedností
  • pohybové dovednosti individuálně přiměřené, tedy různou úroveň úkolů a dovedností
  • pravidelné intenzivní aktivity pro zlepšování zdatnosti (řízené i spontánní)
  • přístupné informace o těle, pohybu a zdraví, propojené s praktickými činnostmi
  • pozitivní vztah dospělých k dětským pohybovým aktivitám
  • bezpečné prostředí
  • estetické prostředí
  • smysluplná pravidla
  • diskusi k tématům a pravidlům
  • dodržování pravidel
  • otázky, které ho povedou k poznání
  • různé možnosti řešení – výběr řešení a vlastní volbu i tvorbu
  • příležitost k experimentování
  • pozitivní přijetí a ocenění dětí
  • spolupráci a komunikaci s ostatními
  • otevřenost školy k rodičům a okolí.